O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Najlepszy zespół konsultantów
Zespół specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.
Najlepszy zespół wspierający
Zespół menedżerów i pracowników jednostek contact center realizujący działania wspierające dla procesów obsługi, komunikacji z klientami; Przykłady zespołów wspierających: rekrutacji, wdrożeń, kontroli jakości, trenerów, analityków, planistów, doskonalenia procesów, itp.
Najlepszy menedżer zespołu konsultantów
Menedżer liniowy odpowiedzialny bezpośrednio za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami. Przykładowe stanowiska: Team Leader, Leader, itp.;
Najlepszy menedżer projektu lub działu
Menedżer, kierownik odpowiedzialny za zarządzanie projektem, obszarem, działem lub zespołem wspierającym. Przykładowe stanowiska: Supervisor, Kierownik/Menedżer projektu, Kierownik/Menedżer zespołu (wspierającego), itp.
Najlepszy trener
Trener realizujący zadania szkoleniowe i rozwojowe wobec specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.

Zgłoszenia

presale:
1 listopada - 30 listopada 2023

I termin:
1 grudnia - 31 grudnia 2023

II termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2024

Cennik

Pre Sale
2 100 zł netto

I tura zgłoszeń
2 250 zł netto

II tura zgłoszeń
2 500 zł netto

NOMINOWANI DO FINAŁU

Najlepszy zespół konsultantów
Dział Relacji z Klientem Cyfrowym, Alior Bank
Zespół Zdalnego Wsparcia Sprzedaży, PZU
Najlepszy zespół wspierający
Unique People, CCIG Group
Ale czat! mBank
MAX Team Foundever Poland
Najlepszy menedżer zespołu konsultantów
Magdalena Wieczorkowska, FRU.pl
Klaudia Pieter, Alior Bank
Beata Kubiś, Allegro.pl
Najlepszy menedżer projektu lub działu
Izabela Marecka, PZU Życie
Ewelina Kowalczewska, VCC
Anna Olszowy, PKO BP
Najlepszy trener
Anna Kamińska, PZU
Bożena Malinowska, PKO BP
Patrycja Gołek, Contact Center

GRATULUJEMY WSZYSTKIM NOMINOWANYM!

Patroni Medialni