Zwycięzcy 2023

SEKCJA KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI

KATEGORIA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA
Zwyciężczyni: Alicja Mossur, Bank Millennium
Alicja jest sprzedawcą wręcz totalnym. W mistrzowski sposób opanowała jak wnieść do rozmowy dużo uśmiechu i pozytywnej energii jednocześnie trzymając fason i poświęcając całą swoją atencję klientowi. Zaskoczyła swoją kreatywnością i merytoryką. Urzekła jurorów swoim poczuciem humoru i nastawieniem do życia wg którego cokolwiek się nie zadzieje i z kimkolwiek się spotka może być albo bardzo dobrze albo bardzo dobrze.
Wyróżniona: Diana Thaqi, Bank Millennium

KATEGORIA WINDYKACJA
Zwyciężczyni: Patrycja Kościelnik, KRUK
Wyróżniona: Elżbieta Pawłowicz, KRUK

KATEGORIA CZAT OBSŁUGOWY
Zwyciężczyni: Dajana Rosa, Bank Millennium
Dajana urzekła jurorów dużą empatią i zrozumieniem klienta. Obsługa klienta stała się dla niej pasją, co z pewnością pomaga w osiąganiu sukcesów zawodowych. Podczas spotkania z jurorami zaraziła ich swoją pozytywną energią. Jej jedno zdanie scharakteryzowało jej wyjątkową postawę: „Dla mnie osiem minut rozmowy z klientem to tylko chwila z 24 godzin, dla klienta mogą być to bardzo ważne minuty”.

KATEGORIA OBSŁUGA KLIENTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Zwycięzca: Michał Zmysłowski, Grupa PZU
Michał pokazał, że można obsługiwać klientów w sposób niestandardowy, nieszablonowy i z dużą dozą poczucia humoru. Jurorów urzekło to, że umiejętności, które zdobywał realizując swoje pasje wykorzystuje na co dzień w kontaktach z klientami. Tenis nauczył go dostosowania się do klienta, a stanie na bramce cierpliwości i skupienia. Uśmiechniętymi emotikonami zdobywa życzliwość klientów.

KATEGORIA WELCOME CALL
Zwyciężczyni: Lucyna Rosińska, Media System
Lucyna tej kategorii to osoba, która relacje z klientem buduje od pierwszej sekundy połączenia. Posiada magiczną umiejętność okazywania empatii i troski o klienta samym tylko głosem. Jednocześnie potrafi o trudnych i skomplikowanych tematach rozmawiać w taki sposób, że każdy czuje się zaopiekowany.
Wyróżniony: Mateusz Malka, Bank Millennium

KATEGORIA OBSŁUGA KLIENTA
Zwyciężczyni: Anna Rozynek, Allegro.pl
Annę wyróżnia spokój oraz empatia. W połączeniu z determinacją oraz autentycznością buduje zaufanie i sprawia, że doświadczenia klienta są wyjątkowe i niezapomniane. Hipnotyzujące umiejętności komunikacyjne stanowią fundament jej sukcesu w obsłudze klienta.

KATEGORIA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
Wyróżniona: Anna Karpliuk, PKO BP

KATEGORIA CUSTOMER EXPERIENCE
Zwyciężczyni: Patrycja Gwóźdź, Alior Bank
Patrycja jest osoba z niezwykłą zdolnością do oczarowywania klientów profesjonalizmem, charyzmą oraz głosem. W rozmowie finałowej Patrycja wykazał się umiejętnością precyzyjnego oddawania różnych emocji.Kombinacja głosu pełnego pasji, umiejętność słuchania tworzy atmosferę, w której klient czuje się doceniony.
Wyróżniona: Marta Olędzka, Bank Millennium

NAGRODA SPECJALNA: EFEKT WOW
Zwyciężczyni: Dominika Skłodowska, Bank Millennium
Dominika zrobiła wrażenie na jury szybkością reakcji na zmieniające się dynamicznie cele zadania finałowego, a także pogłębioną komunikacją empatyczną wzmocnioną ponadstandardową dbałością o budowanie pozytywnych relacji z klientem oraz umiejętnością zarządzenia obiekcjami z jednoczesnym nastawieniem na cel i pełną entuzjazmu komunikacyjną energią.


SEKCJA LUDZIE I ZESPOŁY

KATEGORIA NAJLEPSZY ZESPÓŁ KONSULTANTÓW
Zwycięzca: DOKS - Dział Obsługi Klientów, DHL
Wyróżniony: Telesprzedaż Upgrade, Immoqee

KATEGORIA NAJLEPSZY ZESPÓŁ WSPIERAJĄCY
Zwycięzca: Zespół Project Managerów w Dziale Obsługi Zdalnej, Alior Bank
Wyróżniony: Trójka Muszkieterów Walczy o Biznes, PZU

KATEGORIA NAJLEPSZY MENEDŻER ZESPOŁU KONSULTANTÓW
Zwycięzca: Piotr Karbowski, PZU
Wyróżniona: Katarzyna Kozioł, Bank Millennium

KATEGORIA NAJLEPSZY MENEDŻER PROJEKTU LUB DZIAŁU
Wyróżniony: Aleksandra Trafiałek, Bank Millennium

KATEGORIA NAJLEPSZY TRENER
Zwycięzca: Katarzyna Pianko-Szlachta, Voice Contact Center



SEKCJA PROJEKTY I ZARZĄDZANIE

KATEGORIA NAJLEPSZA KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
Zwycięzca: Odpowiedzialna gra, Lottomerkury
Wyróżniony: Prościej w komunikacji z Klientem, Orange Polska

KATEGORIA NAJLEPSZE DOSKONALENIE ORGANIZACJI
Zwycięzca: Total Quality Process, czyli wykorzystanie Speech Analytics, Bank Millennium
Wyróżniony: Program Twój Potencjał w Pionie Transformacji Usługi, PKO BP

KATEGORIA NAJLEPSZA TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA
Zwycięzca: Boromir - autorski system analizy monitorowania i optymalizacji wsparcia; Voice CC

KATEGORIA NAJLEPSZE ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I ZMIANĄ
Wyróżniony: Działalność Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) w trakcie konfliktu zbrojnego na Ukrainie, NFZ

KATEGORIA NAJLEPSZA WSPÓŁPRACA PARTNERSKA
Zwycięzca: LOT Polish Airlines, LOT
Wyróżniony: Pacjent, nie klient, Voice CC, Rozwój procesów telefonicznej obsługi klienta Millennium Leasing we współpracy z Millennium Bank, Bank Millennium

KATEGORIA NAJLEPSZA STRATEGIA OBSŁUGI KLIENTA
Wyróżniony: Dział Obsługi Interwencji Krajowych jako łącznik wszystkich działów, DHL Parcel

KATEGORIA NAJLEPSZY PRACCODAWCA
Zwycięzca: Foundever

GRATULUJEMY!