O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Sprzedaż lub retencja
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych zakończony zakupem produktu, jednoznaczną deklaracją zakupu produktu, lub odstąpieniem przez klienta od rezygnacji z posiadanego produktu.
Welcome Call
Rozmowa telefoniczna, której celem jest powitanie rozmówcy w gronie klientów i budowanie pozytywnych doświadczeń u klienta z procesu onboardingu.
Obsługa klienta
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta. (z wyłączeniem problemu technicznego).
Helpdesk
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem problemu technicznego lub odpowiedzią na pytanie techniczne klienta.
Windykacja
Rozmowa telefoniczna zakończona uzgodnieniem warunków spłaty zadłużenia przez klienta.
Rozmowa reklamacyjna
Rozmowa telefoniczna z klientem, który w trakcie lub przed tą rozmową zgłosił reklamację zakończona udzieleniem informacji nt. przebiegu lub efektu procesu reklamacyjnego.
Customer service in English
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta prowadzona w języku angielskim.
Customer experience
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych, których efektem jest zbudowanie pozytywnych doświadczeń u klienta.
Obsługa klienta w kanałach pisanych
Konwersacja prowadzona za pośrednictwem pisemnych kanałów kontaktu zakończona rozwiązaniem sprawy klienta lub udzieleniem pomocy technicznej.
Nagroda Specjalna: Обслуговування клієнтів українською мовою
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta prowadzona w języku ukraińskim.
Nagroda Kapituły: Efekt WOW
Rozmowa telefoniczna, w trakcie której klient wyraził zwerbalizowany zachwyt wobec konsultanta za sposób przeprowadzenia rozmowy lub za jej efekt końcowy.
Nagroda Organizatora: Grand Prix
W tegorocznej edycji konkursu, oprócz nadania konsultantom tytułu, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix dla firmy, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów. O nagrodę będą rywalizowały wyłącznie te firmy, które zgłoszą do konkursu co najmniej 10 Uczestników. Udział we współzawodnictwie o Grand Prix nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami z tego tytułu.

Zgłoszenia

presale:
1 listopada - 30 listopada 2023

I termin:
1 grudnia - 31 grudnia 2023

II termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2024

Cennik

Pre Sale
2 100 zł netto (5 zgłoszeń)

I tura zgłoszeń
2 250 zł netto (5 zgłoszeń)

II tura zgłoszeń
2 500 zł netto (5 zgłoszeń)

NOMINOWANI DO FINAŁU

Rozmowa reklamacyjna
Anna Zaręba, T-mobile
Obsługa klienta
Jolanta Szafranek-Michalak, PKO BP
Paulina Fajkier, Bank Millennium
Adam Rychlicki, PZU ŻYCIE
Małgorzata Sitkowska-Nowak, PZU
Alan Płuska, VeloBank
Customer Experience
Milena Rokita, Alior Bank
Katarzyna Sobinek, Bank Millennium
Anna Nadolska, Bank Millennium
Przemysław Rumowski, Bank Millennium
Patryk Brzeżawski, Alior Bank
Windykacja
Damian Jaworski, Best
Krzysztof Haliniak, Best
Customer service in English
Juste Saulyte, Elavon
Patrice Monaghan, Elavon
Aleksandra Jankowska, PKO BP
Helpdesk
Milena Rokita, Alior Bank
Anna Sacharczuk, Bank Millennium
Piotr Kotelnicki, Alior Bank
Agata Kapusta, PKO BP
Maria Kurzydło, PKO BP
Sprzedaż lub retencja
Natalia Wilkowska-Turek, T-mobile
Damian Grabowski, Bank Millennium
Łukasz Lisicki, PZU
Anna Walkowiak, Media System
Daniel Głowacki, Bank Millennium
Obsługa klienta w kanałach pisanych
DANIEL MROZIEWICZ, Bank Millennium
Agnieszka Gędoś, INEA
Agnieszka Kowalczyk, PZU
Nikola Stefańska, PZU
Welcome Call
Mateusz Malka, Bank Millennium
Lucyna Rosińska, Media System
Małgorzata Latoszewska, Media System
Oliwia Bezner, Alior Bank
Piotr Kacprzycki, Allegro.pl
Obsługa klienta w języku Ukraińskim
Marta Tanhyian, PZU Życie
llia Mynenko, Alior Bank
Anna Karmazina, PKO BP
Efekt WOW
Aldona Aftanas, INEA
Natalia Kubacka, PZU
Klaudyna Sabiłło, Allegro.pl
Łukasz Jodłowski, Bank Millennium
Katarzyna Bokś, Allegro.pl

GRATULUJEMY WSZYSTKIM NOMINOWANYM!

Patroni Medialni