O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Sprzedaż lub retencja
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych zakończony zakupem produktu, jednoznaczną deklaracją zakupu produktu, lub odstąpieniem przez klienta od rezygnacji z posiadanego produktu.
Welcome Call
Rozmowa telefoniczna, której celem jest powitanie rozmówcy w gronie klientów i budowanie pozytywnych doświadczeń u klienta z procesu onboardingu.
Obsługa klienta
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta. (z wyłączeniem problemu technicznego).
Helpdesk
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem problemu technicznego lub odpowiedzią na pytanie techniczne klienta.
Windykacja
Rozmowa telefoniczna zakończona uzgodnieniem warunków spłaty zadłużenia przez klienta.
Rozmowa reklamacyjna
Rozmowa telefoniczna z klientem, który w trakcie lub przed tą rozmową zgłosił reklamację zakończona udzieleniem informacji nt. przebiegu lub efektu procesu reklamacyjnego.
Customer service in English
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta prowadzona w języku angielskim.
Customer experience
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych, których efektem jest zbudowanie pozytywnych doświadczeń u klienta.
Obsługa klienta w kanałach pisanych
Konwersacja prowadzona za pośrednictwem pisemnych kanałów kontaktu zakończona rozwiązaniem sprawy klienta lub udzieleniem pomocy technicznej.
Obsługa klienta w języku ukraińskim
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta prowadzona w języku ukraińskim.
Nagroda Kapituły: Efekt WOW
Rozmowa telefoniczna, w trakcie której klient wyraził zwerbalizowany zachwyt wobec konsultanta za sposób przeprowadzenia rozmowy lub za jej efekt końcowy.
Nagroda Organizatora: Grand Prix
W tegorocznej edycji konkursu, oprócz nadania konsultantom tytułu, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix dla firmy, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów. O nagrodę będą rywalizowały wyłącznie te firmy, które zgłoszą do konkursu co najmniej 5 Uczestników. Udział we współzawodnictwie o Grand Prix nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami z tego tytułu.

Zgłoszenia presale

Termin:
1-31 grudnia 2024

Formularz zgłoszeniowy w presale:
Zgłoś się już dziś i otrzymaj cenę obowiązującą w PCCA 2024!

*Formularz zgłoszeniowy do presale stanowi wyłącznie deklarację chęci uczestnictwa. Firma, która zgłasza się w ramach presale, jest zobowiązana do przesłania materiałów konkursowych za pomocą właściwego formularza zgłoszeniowego w I turze zgłoszeń (od 1 stycznia do 31 stycznia 2025 roku).

Zgłoszenia

presale:
1 grudnia - 31 grudnia 2024

I termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2025

II termin:
1 lutego - 16 lutego 2025

Cennik

Pre Sale
2 500 zł netto (5 zgłoszeń)

I tura zgłoszeń
2 750 zł netto (5 zgłoszeń)

II tura zgłoszeń
2 950 zł netto (5 zgłoszeń)