Anna Zalewska - Kierownik Działu Obsługi Klienta KRUK S.A.

Z branżą Contact Center związana od 2006 roku gdzie w firmie KRUK S.A. rozpoczęła karierę na stanowisku negocjatora telefonicznego. W 2013 roku objęła funkcję Kierownika Działu, obecnie zarządza bezpośrednio 5- cio osobowym zespołem menadżerów. Odpowiada za jakość i efektywność windykacji telefonicznej klienta detalicznego, hipotecznego jak również klientów małych i średnich przedsiębiorstw. Bierze udział w projektach na rzecz rozwoju i optymalizacji pracy Contact Center, współtworzy standardy rozmów, a także aktywnie uczestniczy w kontroli jakości rozmów. Zdobywała również doświadczenie na stanowisku Produkt Menadżera gdzie była odpowiedzialna za kontakty z klientem zewnętrznym oraz budowanie polubownych procesów operacyjnych. Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, gdzie ukończyła studia podyplomowe „Psychologia w biznesie” .