O konkursie
Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób
Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).
Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Kategorie:
Zgłoszenia presale
1-31 grudnia 2024
Formularz zgłoszeniowy w presale:
*Formularz zgłoszeniowy do presale stanowi wyłącznie deklarację chęci uczestnictwa. Firma, która zgłasza się w ramach presale, jest zobowiązana do przesłania materiałów konkursowych za pomocą właściwego formularza zgłoszeniowego w I turze zgłoszeń (od 1 stycznia do 31 stycznia 2025 roku).
Zgłoszenia
1 grudnia - 31 grudnia 2024
I termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2025
II termin:
1 lutego - 16 lutego 2025
Cennik
2 500 zł netto (1 zgłoszenie)
I tura zgłoszeń
2 750 zł netto (1 zgłoszenie)
II tura zgłoszeń
2 950 zł netto (1 zgłoszenie)