Kamila Szuba - Site Director, Grupa Kapitałowa Arteria 

 

Z branżą  call center,  która stała się jednocześnie moją pracą i pasją jestem związana od kilkunastu lat. W swoim rozwoju zarówno osobistym, jak i zawodowym zawsze stawiam nacisk na stałe podnoszenie kwalifikacji, dlatego też w firmie Arteria przeszłam wszystkie szczeble kariery od stanowiska konsultanta telefonicznego, przez prowadzenie projektów, jako manager.  Więc śmiało mogę twierdzić, że znam tę branżę od podszewki. W trakcie kariery zawodowej odbyłam także wiele profesjonalnych szkoleń, które zmotywowały mnie do tego, aby jeszcze lepiej wywiązywać się z powierzonych mi zadań i obowiązków. Skutecznie wykorzystuje zdobytą wiedzę i dzielę się nią z moimi Zespołami, co przekłada się na wyniki. 

Chętnie również czerpię inspirację z doświadczenia kolegów oraz osób, które mam przyjemność poznawać na spotkaniach biznesowych związanych z uruchomieniem nowych biznesów.

Z wykształcenia jestem ekonomistą. Zwolenniczka zarządzania w ramach poziomej struktury organizacyjnej, oczywiście pamiętając o tym, że wszyscy powinni mieć jasność, co do swojej roli w firmie.

Aktualnie odpowiadam za działania operacyjne, jakościowe i współpracę z klientami w Grupie Kapitałowej Arteria. Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zdobywałam odpowiadając za usługi związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta z branży m.in. informatycznej, reklamowej, e-commerce, finansowej, bankowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, FMCG oraz ścisłej współpracy z ministerstwem rozwoju, finansów, oraz zdrowia. 

Jednym z moich większych sukcesów zawodowych jest współpraca z Instytucjami dla Spółek Skarbu Państwa.

Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci, z których jestem bardzo dumna, zaś dodatkowo z zamiłowania, związana jestem z sektorem nieruchomości na wynajem w Polsce. 

Moim atutem jest pogodna aparycja, dzięki której potrafię zjednać sobie ludzi, a tylko wspólną oraz zespołową pracą, z dobrym dowódcą można osiągnąć wiele….