Dorota Ciejka - Dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniem Pracowników i Doskonalenia Jakości w Pekao Direct – Contact Center Banku Pekao S.A.,

Gdzie odpowiada za budowanie codziennych doświadczeń pracowników organizacji tworząc dla nich przyjazną i wspierającą „ employee journey map”. Skuteczny menedżer, ale przede wszystkim człowiek dla którego najważniejsza jest druga osoba. Pasjonatka ludzi i długich rozmów z nimi, która mówi, że „ za sukcesem każdej organizacji stoją ludzie”. Jako absolwentka studiów Excecutive MBA – Process management w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, pracuje według filozofii lean - ciągłego dążenia do doskonałości. Obecna doktorantka i wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawski z zakresu zarządzania. Praktyk i teoretyk z ponad 20-letnim doświadczenie w obszarze bankowości i zarządzania ( Dominet Bank, BRE Bank S.A., BNP Paribas Cardif, obecnie Pekao Direct). Kobieta ogień kreatorka, dla której „niemożliwe nie istnieje”. Nastawiona na realizację wyznaczonych celów poprzez nieszablonowe rozwiązania i kreatywne podejście do biznesu