Daniel Stańczuk – Dyrektor Biura Contact Center, PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Od ponad 20 lat związany z branżą call/contact center. Skuteczny lider nastawiony na realizację celów biznesowych, doskonalenie organizacji i rozwój personelu. Pierwsze doświadczenia zdobywał w T-Mobile Polska (wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa), gdzie przeszedł ścieżkę kariery od konsultanta do dyrektora. Pełnił różne funkcje menedżerskie związane z obsługą klienta oraz sprzedażą zdalną do klientów prywatnych i biznesowych. Tworzył i współtworzył od podstaw liczące kilkaset osób nowe contact center. Lider i uczestnik wielu strategicznych projektów zwiększających sprzedaż, podnoszących efektywność oraz jakość obsługi prowadzonych w ramach zespołów krajowych i międzynarodowych. W 2015-2016 zarządzał contact center w branży e-commerce (x-kom), 2016-2017 odpowiadał za pozyskiwanie kluczowych klientów oraz telemarketing w spółce z sektora IT (Sage). Od 2018r. związany z PGNiG OD, gdzie jako Dyrektor Biura Contact Center odpowiada za konsolidację i transformację zdalnej obsługi klientów na terenie całego kraju. Ma wszechstronne zainteresowania m.in. historia, rozwój osobisty, psychologia, sport, nowoczesne  technologie. Pasjonuje się koszykówką NBA i od lat amatorsko uprawia ten sport.