Ireneusz Furmański - Dyrektor zarządzający w Immoqee Sp. z o.o.
Od 2009 roku związany z branżą Contact Center. Rozpoczynał swoją karierę od stanowiska telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży. Od 2012 roku pełni funkcje zarządcze w zespołach sprzedażowych, obecnie odpowiada za rozwój działu sprzedaży w firmie Immoqee nadzorując pracę kilku zespołów i projektów. Doświadczenie zdobywał w wewnętrznych zespołach sprzedaży oraz koordynując współpracę z zewnętrznymi Contact Center. Praktykę zdobytą w zawodzie łączy z osiągnięciami naukowymi uzyskując dyplom magistra pracą na temat integracji kanałów sprzedaży - Omnichannel. Ukończył studia podyplomowe na kierunku - Zarządzanie sprzedażą. Brał udział oraz wspierał zgłoszenia swoich zespołów i managerów w konkursie Złotej Słuchawki, a następnie Polish Contact Center Awards otrzymując wyróżnienia w kilku kategoriach.
Prywatnie pasjonat sportu - zarówno dyscyplin drużynowych jak i indywidualnych. Uprawiając sport czynnie oraz przyglądając się profesjonalistom czerpie wiele inspiracji, które wykorzystuje w zawodowej pracy do realizacji celów i odnoszenia sukcesów.