Ola Żuk - Head of Securitas Operations Center, Securitas Polska sp. z o.o./Securitas Services sp. z o.o.

20-letnie doświadczenie w sprzedaży, obsłudze i wsparciu klienta w sektorze bankowo-finansowym, ze specjalizacją w dziedzinie contact center.

Rozpoczynała karierę od stanowisk konsultanckich, osiągając eksperctwo w modelowaniu efektywnych procesów obsługowych (Polbank EFG i Raiffeisen Bank), wzbogacone doświadczeniem reklamacyjnym. Zarządzała kilkudziesięcioosobowymi strukturami contact center, dedykowanymi telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży, obsłudze dyspozycji i reklamacji, retencji oraz wsparciu sprzedaży (Cetelem Bank, Sygma Bank, Oney Polska).

Od lipca 2021 roku zaangażowana w standaryzację branży Security, odpowiadając za obszar monitoringu, usług zdalnych i obsługi klienta w Securitas Polska & Securitas Services.

Absolwentka dziennikarstwa (Uniwersytet Warszawski) oraz studiów menedżerskich dla wyższej kadry zarządzającej (Szkoła Główna Handlowa). Obszary zainteresowań: klientocentryzm, komunikowanie masowe, środki perswazji medialnej.