Beata Szynkowska - Prezes spółek Lockus LOCKUS i Lokus K2 Lockus K2 - LOCKUS, należących do Grupy Kapitałowej yarrl S.A,.

Od 20 lat jest związana z rynkiem Contact Center. Swoje doświadczenie z tą branżą rozpoczęła od stanowiska konsultanta/telmarketera poprzez team lidera, kierownika, dyrektora, aż do obecnej funkcji prezesa. Absolwentka Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim (Zarządzanie Informacją) i Uniwersytecie Warszawskim (Menadżer Contact Center). Obecnie studentka Executive Master of Business Administration Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej. Jej kompetencje obejmują także aspekty związane z treningiem umiejętności miękkich, konsultingiem, zarządzaniem projektami, reorganizacją Contact Center, mentoringiem. Aktywnie realizuje szkolenia z zakresu zarządzania i motywowania oraz szerokorozumianej komunikacji.
W swojej pracy podkreśla konieczność proklienckiej polityki firmy, rozumienia potrzeb i misji swoich Klientów oraz zaangażowania zespołu w realizację zadań na wszystkich jego poziomach. Jej wiedza i doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach pozwalają jej skutecznie kierować spółkami oraz wprowadzać strategie sprzedażowe i obsługowe, które odzwierciedlają te wartości.