Konrad Zawadzki - Dyrektor Biura Poznań Kontakt poznańskiego Magistratu, Przewodniczący Rady Programowej Konferencji „Petent 2.0” i „Klient w Urzędzie”.

Założyciel i Dyrektor Biura Poznań Kontakt – miejskiego centrum kontaktu poznańskiego Urzędu Miasta. Z wykształcenia prawnik ukończył studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, oraz podyplomowe studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz studia Master Of Public Administration (MPA) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Pomysłodawca i założyciel pierwszego miejskiego call center zatrudniającego osoby z niepełnosprawnościami. Obecnie odpowiedzialny za budowę i rozwój serwisów POZnan*Kontakt - platformy usług teleinformacyjnych miasta Poznania. Lider grupy Jakość Życia poznańskiego zespołu Smart City. Jego zainteresowania zawodowe skupiają się na zarządzaniu informacją przydatną mieszkańcom miasta, wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego oraz promocji zatrudniania osób niepełnosprawnych. Prywatnie miłośnik rowerów holenderskich i członek poznańskiego klubu żeglarskiego KMB.