Marcin PaklerskiMellon Poland

Certyfikowany trener biznesu, ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem
w branży Contact Center.
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej na Wydziale Polonistyki, który swoją pasję
do nauczania przekształcił w karierę w biznesie. Od 13 lat związany z Mellon Poland Sp. z o.o.,
gdzie początkowo zarządzał grupą konsultantów na projektach bankowych, a obecnie odgrywa
kluczową rolę w dziale trenerskim.
Głównym obszarem jego działalności jest projekt certyfikacji przyznawanej przez Instytut Gospodarki
Senioralnej. Odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta seniora, co znacząco
wpłynęło na podniesienie standardów obsługi w firmie. Aktualnie pełni rolę ambasadora tego
projektu, dbając o przestrzeganie wypracowanych norm oraz rozwój kompetencji konsultantów
w tym obszarze.
Odpowiada również za wdrożenie nowych pracowników contact center, szkoląc ich zarówno
w zakresie standardów obsługi klienta, jak i rozwijając ich kompetencje miękkie oraz umiejętności
sprzedażowe.
Jako juror PCCA w świecie automatyzacji wielu procesów w obsłudze klienta poszukuje naturalności,
empatii oraz zrozumienia potrzeb. To jedne z najważniejszych filarów profesjonalnej obsługi klienta.