Anna Wojciechowska - Everest Finanse

Contact center to moje naturalne środowisko od ponad 15 lat, które znam z perspektywy zarówno in-house, jak i outsourcingu. Doświadczenie zdobywałam na rynku B2B i B2C w sprzedaży, customer service, badaniach marketingowych oraz windykacji polubownej modelując procesy, opracowując standardy, budując zespoły i systemy motywacyjne, pracując przy projektach w różnych branżach – m.in. telekomunikacja, automotive (BDC), finanse, ubezpieczenia, energetyka.

Dzisiaj zarządzam 60. osobowym zespołem.

Pasja do ludzi i komunikacji, fascynacja procesami i technologia z ludzkim obliczem. Praca ze mną? Analiza danych i parametrów, nie tracąc z oczu celu i nie zapominając o człowieku. Zawsze oparta na moim motto „perspektywa ma znaczenie”. Cenię sobie wyzwania i nietypowe ścieżki. Wysokiej klasy zespół to klucz: samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, szacunek i…  dużo uśmiechu to nasze filary.

Prywatnie: etos sportowca, dusza artysty… 😊 Sport, góry, woda, Andaluzja i konie. Moją pasją i jednocześnie największym wyzwaniem jest taniec flamenco.