Michał Majewski – Unique People / CCIG Group

Dyrektor Działu Szkoleń i Jakości w Unique People / CCIG Group
Z branżą Contact Center związany od ponad 15 lat. Swoją karierę rozpoczął jako konsultant,
osiągając wymierne wyniki w projektach na rynku telekomunikacyjnym, bankowym oraz w
obszarze nowoczesnych technologii. Zdobyte doświadczenie oraz pasja do rozwoju
doprowadziły go do roli trenera, gdzie specjalizował się w podnoszeniu kompetencji
sprzedażowych i obsługowych zespołów.


Kolejnym ważnym etapem w jego karierze był okres pracy w obszarze Research and
Development, gdzie zajmował się usprawnianiem procesów, wdrażaniem innowacji oraz
rozwijaniem nowoczesnych narzędzi technologicznych wspierających efektywność
operacyjną.


Od 2016 roku skupia się na zarządzaniu zespołami i budowaniu strategii rozwoju. Obecnie
koordynuje pracę zespołu blisko 70 trenerów i kontrolerów jakości, których działania
wspierają realizację kluczowych celów operacyjnych. Jest odpowiedzialny za doskonalenie
standardów obsługi klienta, rozwój kompetencji pracowników, projektowanie programów
talentowych oraz wdrażanie innowacyjnych modeli szkoleniowych, które zwiększają
efektywność zespołów.


Certyfikowany trener m.in. metod: FRIS, Belbin, ILM 72, Design Thinking, New Kirkpatrick
Model. Specjalizuje się w budowaniu kultury jakości i wyników w branży BPO, z naciskiem
na mierzalne efekty. Pasjonuje go wyznaczanie nowych standardów obsługi klienta oraz
rozwijanie zespołów przygotowanych na wyzwania przyszłości