Martyna Sałata - Allegro.pl
Od początku ścieżki zawodowej związana z branżą contact center. Od kilku lat w Allegro - karierę rozpoczęła jako specjalistka ds. wsparcia klienta, aktualnie liderka zespołu odpowiedzialnego za obsługę sprzedających w zakresie onboardingu, zarządzania kontem i procesów płatnościowych.
Na obecnym stanowisku zajmuje się kierowaniem kilkunastoosobowym zespołem, monitorowaniem i usprawnianiem jakości obsługi, analizą procesów i KPI oraz rekrutowaniem nowych konsultantek i konsultantów. Aktywnie współpracuje z zespołem czeskim, m.in. wprowadzając jednolity standard pracy dla liderów w Polsce i Czechach. Zaangażowana w projekt automatyzacji kontaktów od sprzedających.
Praca jest jej pasją. Najbardziej dumna jest z otrzymanej od CEO Allegro nagrody "Allegro Group Heroes", do której została nominowana z inicjatywy swojego zespołu, a zarząd firmy docenił jej zaangażowanie w kierowanie zespołem, wspieranie w rozwoju i znajomość potrzeb klientów.
Prywatnie fanka ciężkiej muzyki i koncertów rockowych.