Grzegorz Niemczyk - KRUK


Z branżą Contact Center jestem związany od 16 lat. Przez ten czas pracowałem jako Specjalista,
Kierownik Zespołu oraz Trener/Coach. Przesłuchałem i przeczytałem tysiące rozmów i czatów,
co pozwoliło mi na dogłębną analizę i zrozumienie procesów komunikacyjnych.
Skupiam się na poprawie jakości rozmów i komunikacji, stosując indywidualne podejście oraz
wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii biznesu i analizy zachowań behawioralnych klientów oraz
pracowników. Dzięki temu potrafię skutecznie wpływać na biznesowy efekt rozmów, dbając o ich
standard od pierwszych słów specjalisty aż do zakończenia.
Specjaliści, z którymi współpracowałem, czterokrotnie zdobyli pierwsze miejsce w wewnątrz firmowym
konkursie, a jedna z nich otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie PCCA. Moje zaangażowanie
i profesjonalizm