
O konkursie
Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób
Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).
Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Kategorie:
Zgłoszenia
1 grudnia - 31 grudnia 2025
I termin:
1 stycznia - 1 lutego 2026
II termin:
2 lutego - 15 lutego 2026
Cennik
2 750 zł netto (5 zgłoszeń)
I tura zgłoszeń
2 950 zł netto (5 zgłoszeń)
II tura zgłoszeń
3 150 zł netto (5 zgłoszeń)
PRESALE
Presale to deklaracja chęci udziału w konkursie w promocyjnej cenie.
Materiały konkursowe należy przesłać standardową drogą zgłoszeniową - za pomocą formularza, który będzie dostępny na stronie od 2 stycznia 2026r.
Uczestnicy presale zobowiązani są do dostarczenia kompletnego zgłoszenia w I turze zgłoszeniowej.
JURY
Karolina Gosiewska, PZU
Milena Fajge, E.ON Polska Operations Sp. z o.o.
Michał Majewski, UNIQUE PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Justyna Krawiec, Provident Polska SA
Magdalena Szczukowska, eSky
Sylwia Wójcik-Śliwińska, Lockus sp. z o.o
Marcin Paklerski, Mellon Poland Sp. z o.o.
Katarzyna Ulężałka, mBank S.A.
Dawid Jakubowski, Allegro sp. z o.o.
SPRZEDAŻ
Mirella Wakuła, CCIG Group Sp. z o.o.
Justyna Witkowska, Millennium Leasing
Marta Banaszek, Carsan Krzysztof Białousz Sp. K.
Agnieszka Wrześniowska-Zdybska, WSiP
Dorota Koszykowska, EWL / EWL GLOBAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Karolina Gnatowska, Alior Bank SA
Klaudia Morawska, Bank Millennium
Aneta Lisiak, mBank S.A.
Anita Rak, Badaj.to
CUSTOMER EXPERIENCE
Anna Barcikowska-Zięba Former Grupa Żabka, Nextbike
Łukasz Biliński, PZU
Izabela Matysiak, Medidesk
Krystian Szwarc, Polskie ePłatności Sp. z o.o.
Grzegorz Niemczyk, Kruk S.A.
Barbara Czyrek, Polskie ePłatności Sp. z o.o.
Julia Krzeczkowska, Energa-Operator S.A.
Lucyna Litera, Alior Bank SA
WINDYKACJA
Adam Dobrowolski, PZU Zdrowie S.A.
Katarzyna Jerulank, Provident Polska SA
Tomasz Dudek, Medusmo
Paula Rogalska, Best S.A.
Marcin Gniwek, KRUK S.A.
Paweł Iwańczuk, PRA Group Polska sp. z o.o.
Martyna Hejne, Everest Finanse S.A.
Paulina Korpyś, Sklepy KOMFORT S.A.
HELPDESK
Agnieszka Bonetyńska, PKOBP
Katarzyna Kozioł, Bank Millennium
Wojciech Kukulski, Allegro sp. z o.o.
Kamil Chmielewski, E.ON Polska Operations Sp. z o.o.
Katarzyna Moric, eSky
Anna Chacińska, Media System sp. z o.o.
Marcin Mendera-Ziemiński, Bank Pekao S.A.
Ewa Dąbrowska, Transcom Worldwide AB
KANAŁY PISANE
Daniel Bicki, Orange Polska
Rafał Kopeć, Lottomerkury sp. zoo
Malgorzata Mikulska, GetResponse
Paulina Kobylińska, PLL LOT
Ewa Kowacz, LPW Grupa
Anna Wojciechowska, Everest Finanse S.A.
Wirginia Zabrocka, Alior Bank SA
Rafał Jędryka, mBank S.A.







