O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Najlepszy zespół konsultantów
Zespół specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.
Najlepszy zespół wspierający
Zespół menedżerów i pracowników jednostek contact center realizujący działania wspierające dla procesów obsługi, komunikacji z klientami; Przykłady zespołów wspierających: rekrutacji, wdrożeń, kontroli jakości, trenerów, analityków, planistów, doskonalenia procesów, itp.
Najlepszy menedżer zespołu konsultantów
Menedżer liniowy odpowiedzialny bezpośrednio za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami. Przykładowe stanowiska: Team Leader, Leader, itp.;
Najlepszy menedżer projektu lub działu
Menedżer, kierownik odpowiedzialny za zarządzanie projektem, obszarem, działem lub zespołem wspierającym. Przykładowe stanowiska: Supervisor, Kierownik/Menedżer projektu, Kierownik/Menedżer zespołu (wspierającego), itp.
Najlepszy trener
Trener realizujący zadania szkoleniowe i rozwojowe wobec specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.

Zgłoszenia

presale:
1 grudnia - 31 grudnia 2025

I termin:
1 stycznia - 1 lutego 2026

II termin:
2 lutego - 15 lutego 2026

Cennik

Pre Sale
2 750 zł netto

I tura zgłoszeń
2 950 zł netto

II tura zgłoszeń
3 150 zł netto

PRESALE

Presale trwa od 1 do 31 grudnia 2025 r.

Presale to deklaracja chęci udziału w konkursie w promocyjnej cenie.

Materiały konkursowe należy przesłać standardową drogą zgłoszeniową - za pomocą formularza, który będzie dostępny na stronie od 2 stycznia 2026r.

Uczestnicy presale zobowiązani są do dostarczenia kompletnego zgłoszenia w I turze zgłoszeniowej.

JURY

Tomasz Bartkowicz, Lottomerkury
Jarosław Borowski, Skarbnica Narodowa
Michał Ćwik, databroker
Ewa Depta, Axendi
Kamil Dymkowski, Exclusive Networks
Rafał Dywan, Bank Millennium
Ireneusz Furmański, Immoqee
Katarzyna Grabowska, mBank
Anna Karwacka, CCTraining
Rafał Kasprzyk, Gaspol
Jacek Koput, Veolia
Marcin Krych, niezależny ekspert
Daniel Maj, Link4
Krzysztof Niewidziajło, niezależny ekspert
Łukasz Pawłyszyn, Allegro
Bogumił Perzyna, Allianz
Grzegorz Pięciak, Conectart PL
Adam Pluciński, Circinus Training Center
Michał Sędzikowski, Philips
Marcin Sosnowski, SMB
Jarosław Stępkowski, Media System
Kamila Szuba, Arteria
Beata Szynkowska, Lockus
Marcin Tomaszewski, Natural Pharmaceuticals
Marcin Wolski, INEA
Konrad Zawadzki, Urząd Miasta Poznania
Aleksandra Żuk, Securitas
Anna Rosiczka, Unique One
Marcin Lewicki, Pekao
Jakub Burakowski, Alior Bank
Michał Karzel, Efektum
Marta Kurasińska, E.ON
Grzegorz Przywara, TVN
Agnieszka Wrońska, PKO BP
Leszek Żebrowski, LuxMed
Gabriela Ziółkowska-Coyne, OpsTalent
Mateusz Ziarno, Nest Bank
Damian Kamiński, PZU