Sprzedaż
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych zakończonych zakupem produktu lub jednoznaczną deklaracją zakupu produktu.
Zakup, tj. finalizacja transakcji handlowej lub uzyskanie wiążącej deklaracji zakupu.
Welcome call i aktywizacja
Rozmowa telefoniczna, której celem jest powitanie rozmówcy w gronie klientów i budowanie pozytywnych doświadczeń u klienta z procesu onboardingu lub zwiększenie aktywności klienta w użytkowaniu produktu.
Z kontekstu/przebiegu rozmowy wynika, że jest to nowy klient firmy, nowy produkt dla klienta lub produkt, którego klient nie używał.
Obsługa klienta
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta.
Rozmowa spełniająca warunek: First Contact Resolution. Potwierdzenie ze strony klienta, że uzyskał oczekiwaną pomoc lub informacje.
Helpdesk
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem problemu technicznego lub odpowiedzią na pytanie techniczne klienta.
Rozmowa spełniająca warunek: First Contact Resolution. Potwierdzenie ze strony klienta, że problem został rozwiązany lub klient wie, jak rozwiązać problem.
Windykacja
Rozmowa telefoniczna zakończona uzgodnieniem warunków spłaty zadłużenia z klientem.
Jednoznaczne, zwerbalizowane uzgodnienie warunków spłaty zadłużenia przez konsultanta oraz klienta.
Customer experience
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych, których efektem jest zbudowanie pozytywnych doświadczeń u klienta, niezależnie od celu głównego kontaktu i rozwiązania sprawy.
Kanały pisane
Rozmowa prowadzona za pośrednictwem nowoczesnych kanałów pisanych zakończona rozwiązaniem sprawy klienta lub udzieleniem pomocy technicznej.
Rozmowa spełniająca warunek: First Contact Resolution. Potwierdzenie ze strony klienta, że uzyskał oczekiwaną pomoc lub informacje.
Utrzymanie i lojalizacja
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych zakończonych utrzymaniem klienta zagrożonego odejściem.
Z kontekstu rozmowy wynika, że klient rezygnuje, jego umowa wygasła lub wygaśnie w określonym terminie. Rozmowa kończy się odstąpieniem od rezygnacji, zakupem lub uzyskaniem wiążącej deklaracji zakupu.
Nagroda Kapituły: Efekt WOW
Rozmowa telefoniczna, w trakcie której klient wyraził zwerbalizowany zachwyt wobec konsultanta za sposób przeprowadzenia rozmowy lub za jej efekt końcowy.
Nagroda Organizatora: Grand Prix
W tegorocznej edycji konkursu, oprócz nadania konsultantom tytułu, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix dla firmy, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów. O nagrodę będą rywalizowały wyłącznie te firmy, które zgłoszą do konkursu co najmniej 5 Uczestników. Udział we współzawodnictwie o Grand Prix nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami z tego tytułu.