O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Sprzedaż lub retencja
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych zakończony zakupem produktu, jednoznaczną deklaracją zakupu produktu, lub odstąpieniem przez klienta od rezygnacji z posiadanego produktu.
Welcome Call
Rozmowa telefoniczna, której celem jest powitanie rozmówcy w gronie klientów i budowanie pozytywnych doświadczeń u klienta z procesu onboardingu.
Obsługa klienta
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta. (z wyłączeniem problemu technicznego).
Helpdesk
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem problemu technicznego lub odpowiedzią na pytanie techniczne klienta.
Windykacja
Rozmowa telefoniczna zakończona uzgodnieniem warunków spłaty zadłużenia przez klienta.
Rozmowa reklamacyjna
Rozmowa telefoniczna z klientem, który w trakcie lub przed tą rozmową zgłosił reklamację zakończona udzieleniem informacji nt. przebiegu lub efektu procesu reklamacyjnego.
Customer service in English
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta prowadzona w języku angielskim.
Customer experience
Rozmowa lub ciąg rozmów telefonicznych, których efektem jest zbudowanie pozytywnych doświadczeń u klienta.
Obsługa klienta w kanałach pisanych
Konwersacja prowadzona za pośrednictwem pisemnych kanałów kontaktu zakończona rozwiązaniem sprawy klienta lub udzieleniem pomocy technicznej.
Obsługa klienta w języku ukraińskim
Rozmowa telefoniczna zakończona rozwiązaniem sprawy klienta prowadzona w języku ukraińskim.
Nagroda Kapituły: Efekt WOW
Rozmowa telefoniczna, w trakcie której klient wyraził zwerbalizowany zachwyt wobec konsultanta za sposób przeprowadzenia rozmowy lub za jej efekt końcowy.
Nagroda Organizatora: Grand Prix
W tegorocznej edycji konkursu, oprócz nadania konsultantom tytułu, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix dla firmy, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów. O nagrodę będą rywalizowały wyłącznie te firmy, które zgłoszą do konkursu co najmniej 5 Uczestników. Udział we współzawodnictwie o Grand Prix nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami z tego tytułu.

NOMINOWANI DO FINAŁU

ROZMOWA REKLAMACYJNA
Małgorzata Kukiełka, T-mobile
Renata Burczyńska, T-mobile
Dorota Dmowska-Biegaj, T-mobile

OBSŁUGA KLIENTA
Paulina Fajkier, Bank Millennium
Joanna Śmierzchalska, PZU
Marcin Pietrzakowski, Allegro
Weronika Szałaj, PZU
Oliwia Lubczyńska, PKO BP

CUSTOMER EXPERIENCE
Mateusz Sinkowski, Bank Millennium
Agnieszka Kamińska, mBank
Edyta Wiechowska, Alior Bank
Aleksandra Guział, Foundever
Daniel Władarz, Alior Bank

WINDYKACJA
Patrycja Kościelnik, KRUK
Justyna Kowalska, BEST
Damian Jaworski, BEST
Dariusz Kiełbowicz, Provident
Patrycja Suchocka, KRUK

OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU ANGIELSKIM
Joanna Różycka, Alior Bank
Mateusz Masniak, Elavon
Małgorzata Harpul-Sekulska, PKO BP
Stepanka Scanlon, Elavon

HELPDESK
Katarzyna Solińska, PKO BP
Patrycja Pleban, Alior Bank
Małgorzata Spora - Serafińczuk, Bank Gospodarstwa Krajowego
Natalia Wałaszek, Benefit Systems
Piotr Kotelnicki, Alior Bank

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA
Michał Iwanus, Bank Millennium
Diana Thaqi, Bank Millennium
Adam Pach, Bank Millennium
Jakub Rybak, Bank Millennium
Magdalena Duda, Alior Bank
Klaudia Kowalska, Euro-net

OBSŁUGA KLIENTA W KANAŁACH PISANYCH
Klaudia Michalska, PKO BP
Magdalena Marut-Kipa, PKO BP
Mateusz Pokrywczyński, Bank Millennium

OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
Illia Mynenko, Alior Bank
Oksana Sienkiewicz, PKO BP
Volodymyr Tsyrulnikov, Bank Millennium

WELCOME CALL
Lucyna Rosińska, Media System
Marta Chełstowska, Media System
Krzysztof Wiśniewski, Bank Millennium

EFEKT WOW
Paulina Mianowska, mBank
Joanna Śmierzchalska, PZU
Aldona Aftanas, INEA
Krzysztof Gałka, PZU
Karolina Dąbek, Bank Millennium

Serdecznie gratulujemy wszystkim finalistkom i finalistom!

Partnerzy Główni

Partnerzy

Patroni Medialni