O konkursie
Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób
Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).
Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Kategorie:
Zgłoszenia
1 listopada - 30 listopada 2023
I termin:
1 grudnia - 31 grudnia 2023
II termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2024
Cennik
2 100 zł netto
I tura zgłoszeń
2 250 zł netto
II tura zgłoszeń
2 500 zł netto
NOMINOWANI DO FINAŁU
Teraźniejszość to cyfrowa przyszłość, Orange Polska
Najlepsze doskonalenie organizacji
Nowa Strategia Jakości, Alior Bank
PROJEKT 360 VCC, czyli jak rozwijamy kompetencje przyszłości w organizacji, Voice CC
Wykorzystanie Verint Automated Quality Management (AQM) w procesie doskonalenia kompetencji doradców (Contact Center, Sprzedaż Zdalna, Windykacja Telefoniczna), BNP Paribas
Najlepsza technologia wspierająca
Robotyka dla każdego, Orange Polska
BOT w Contact Center, KRUK
Program dopasowania sposobów komunikacji Agentów do stylów rozmów naszych Klientów z wykorzystaniem zaawansowanej analityki danych oraz sztucznej inteligencji, BNP Paribas
Najlepsze zarządzanie kryzysem i zmianą
Obsługa klientów Wizz Air w obliczu konfliktu w Izraelu, CCIG Group
Najlepsza współpraca partnerska
Jeden zespół pod dwoma brandami (CCIG Group x LOT Polish Airlines)
Projekt Big Family: VCC i Allegro.pl
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Arteria
Najlepsza strategia obsługi klienta
Alior Bank
CCIG
PKO BP
Najlepszy PraCCodawca
Alior Bank
Medicover
GRATULUJEMY WSZYSTKIM NOMINOWANYM!