O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Najlepsza komunikacja z klientami
Projekt usprawniający procesy zdalnej komunikacji firmy z klientami w ramach działalności contact center; celem projektu powinno być poprawienie doświadczeń klientów z istniejących procesów obsługowych lub wdrożenie nowych, innowacyjnych procesów obsługi.
Najlepsze doskonalenie organizacji
Projekt optymalizacji, doskonalenia sposobu działania jednostki contact center w zakresie procesów wewnętrznych, np. rekrutacji, wdrożeń pracowników, szkoleń, rozwoju kompetencji i postaw, raportowania, planowania, itp.; celem projektu powinna być poprawa skuteczności, efektywności i/lub jakości działania organizacji w ramach konkretnych procesów lub obszarów działania.
Najlepsza technologia wspierająca
Projekt wykorzystania w działalności contact center technologii, w ramach którego w nowatorski sposób wykorzystane zostały tradycyjne technologie lub w efektywny sposób wdrożone zostały technologie innowacyjne w szczególności technologii oparte na sztucznej inteligencji i/lub technologie automatyzujące procesy; zastosowanie technologii powinno mieć na celu podniesienie jakości i/lub efektywności procesów zdalnej komunikacji z klientami (np. obsługi klienta, sprzedaży, windykacji), rekrutacji, szkoleń i/lub innych procesów biznesowych i zarządczych.
Najlepsza współpraca partnerska
Projekt współpracy partnerskiej między organizacjami w obszarze działalności contact center przynajmniej jednego z partnerów lub zarządzania zasobami realizującymi procesy zdalnej komunikacji z klientami; w szczególności współpraca firm outsourcing contact center; celem współpracy powinno być osiągnięcie szczególnie istotnych efektów działania i synergii między organizacjami partnerskimi.
Najlepsze zarządzanie kryzysem i zmianą
Projekt w zakresie zarządzania niespodziewanym kryzysem i/lub zaplanowaną zmianą obejmującą obszar zdalnej komunikacji z klientami organizacji; celem i/lub efektem działań powinno być ograniczenie negatywnych skutków i/lub wykorzystanie pozytywnych możliwości kryzysu/zmiany.
Najlepsza strategia obsługi klienta
Model działania, strategia organizacji w zakresie zapewnienia zdalnej obsługi, komunikacji z klientami; celem modelu działania powinno być zapewnienie najlepszych doświadczeń klientów przy zachowaniu efektywności biznesowej.
Najlepszy PraCCodawca
Model działania, strategia organizacji w obszarze zatrudniania i zarządzania doświadczeniami pracowników jednostki contact center; celem modelu działania powinno być zapewnienie najlepszych doświadczeń pracowników przy zachowaniu efektywności biznesowej.

Zgłoszenia

presale:
1 grudnia - 31 grudnia 2024

I termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2025

II termin:
1 lutego - 16 lutego 2025

Cennik

Pre Sale
2 500 zł netto (1 zgłoszenie)

I tura zgłoszeń
2 750 zł netto (1 zgłoszenie)

II tura zgłoszeń
2 950 zł netto (1 zgłoszenie)