O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Najlepszy zespół konsultantów
Zespół specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.
Najlepszy zespół wspierający
Zespół menedżerów i pracowników jednostek contact center realizujący działania wspierające dla procesów obsługi, komunikacji z klientami; Przykłady zespołów wspierających: rekrutacji, wdrożeń, kontroli jakości, trenerów, analityków, planistów, doskonalenia procesów, itp.
Najlepszy menedżer zespołu konsultantów
Menedżer liniowy odpowiedzialny bezpośrednio za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami. Przykładowe stanowiska: Team Leader, Leader, itp.;
Najlepszy menedżer projektu lub działu
Menedżer, kierownik odpowiedzialny za zarządzanie projektem, obszarem, działem lub zespołem wspierającym. Przykładowe stanowiska: Supervisor, Kierownik/Menedżer projektu, Kierownik/Menedżer zespołu (wspierającego), itp.
Najlepszy trener
Trener realizujący zadania szkoleniowe i rozwojowe wobec specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.

Zgłoszenia

presale:
1 grudnia - 31 grudnia 2024

I termin:
1 stycznia - 31 stycznia 2025

II termin:
1 lutego - 16 lutego 2025

Cennik

Pre Sale
2 500 zł netto (1 zgłoszenie)

I tura zgłoszeń
2 750 zł netto (1 zgłoszenie)

II tura zgłoszeń
2 950 zł netto (1 zgłoszenie)