O konkursie

Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób

Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).

Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Kategorie:

Najlepszy zespół konsultantów
Zespół specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.
Najlepszy zespół wspierający
Zespół menedżerów i pracowników jednostek contact center realizujący działania wspierające dla procesów obsługi, komunikacji z klientami; Przykłady zespołów wspierających: rekrutacji, wdrożeń, kontroli jakości, trenerów, analityków, planistów, doskonalenia procesów, itp.
Najlepszy menedżer zespołu konsultantów
Menedżer liniowy odpowiedzialny bezpośrednio za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami. Przykładowe stanowiska: Team Leader, Leader, itp.;
Najlepszy menedżer projektu lub działu
Menedżer, kierownik odpowiedzialny za zarządzanie projektem, obszarem, działem lub zespołem wspierającym. Przykładowe stanowiska: Supervisor, Kierownik/Menedżer projektu, Kierownik/Menedżer zespołu (wspierającego), itp.
Najlepszy trener
Trener realizujący zadania szkoleniowe i rozwojowe wobec specjalistów realizujących działania zdalnej obsługi, komunikacji z klientami.

NOMINOWANI DO FINAŁU

NAJLEPSZY ZESPÓŁ KONSULTANTÓW
Superbohaterowie zdalnej obsługi, Bank Millennium
Wyjątkowe Żądełka – czyli zespół obsługi Contact Center, PKO BP
Mistrzowie Spokoju Przedsiębiorców, PZU

NAJLEPSZY ZESPÓŁ WSPIERAJĄCY
The A-Team Foundever Poland, Foundever
Zespół Treningu Stanowiskowego, PKO BP
Zespół Procesów i Planowania, Alior Bank

NAJLEPSZY MENEDŻER ZESPOŁU KONSULTANTÓW
Aneta Wijas, Foundever
Elżbieta Kicman, Bank Millennium
Wirginia Zabrocka, Alior Bank

NAJLEPSZY MENEDŻER PROJEKTU LUB DZIAŁU
Tomasz Józefiak, Foundever
Katarzyna Kołoczek, Alior Bank
Tamara Wójcik, Arteria

NAJLEPSZY TRENER
Sylwia Wiśniewska, Voice CC
Julia Radoń, PZU
Sylwia Fiołek, Bank Millennium

Serdecznie gratulujemy wszystkim finalistkom i finalistom!

Partnerzy Główni

Partnerzy

Patroni Medialni