
O konkursie
Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób
Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).
Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Kategorie:
NOMINOWANI DO FINAŁU
Superbohaterowie zdalnej obsługi, Bank Millennium
Wyjątkowe Żądełka – czyli zespół obsługi Contact Center, PKO BP
Mistrzowie Spokoju Przedsiębiorców, PZU
NAJLEPSZY ZESPÓŁ WSPIERAJĄCY
The A-Team Foundever Poland, Foundever
Zespół Treningu Stanowiskowego, PKO BP
Zespół Procesów i Planowania, Alior Bank
NAJLEPSZY MENEDŻER ZESPOŁU KONSULTANTÓW
Aneta Wijas, Foundever
Elżbieta Kicman, Bank Millennium
Wirginia Zabrocka, Alior Bank
NAJLEPSZY MENEDŻER PROJEKTU LUB DZIAŁU
Tomasz Józefiak, Foundever
Katarzyna Kołoczek, Alior Bank
Tamara Wójcik, Arteria
NAJLEPSZY TRENER
Sylwia Wiśniewska, Voice CC
Julia Radoń, PZU
Sylwia Fiołek, Bank Millennium
Serdecznie gratulujemy wszystkim finalistkom i finalistom!