Sylwia Grodzicka – Manager Relacji z Klientami Front Office, E.ON Polska Operation

 

ponad 18 letnie doświadczenie w branży Contact Center. Od 2017 roku związana z E.ON Polska Operation. Zaczynając jako Kierownik Call Center, obecnie na stanowisku Managera Działu Relacji z Klientami. Od dwóch lat poza Call Center zarządza Centrami Obsługi Klienta w Salonach E.ON Polska, łącząc w swoim obszarze całą Obsługę bezpośrednia Klienta.Pasjonatka CX (Customer Experience), który pokazuje kierunki zmian w relacji z Klientami, oraz poszukiwaniem najlepszych rozwiązań dla nich metodami zwinnymi. Wcześniej wiele lat była odpowiedzialna na Utrzymanie i Lojalizację Klientów nc+ (obecnie Platforma CANAL+) budując od początku struktury i procesy tego obszaru. Obecnie w E.ON Polska również prowadzi projekty mające na celu podnoszenie satysfakcji Klientów z usług i z kontaktu z Obsługą Klienta.. Po godzinach próbuje sił ma ściance wspinaczkowej, wędruje po górach i trenuje ashtanga jogę.