Pełnię rolę lidera zespołu obsługi klienta. Posiadam umiejętności komunikacyjne, zarówno w kontaktach z klientami, jak i wewnętrznie w zespole. W mojej pracy bardzo zależy mi jakości prowadzonych rozmów, dlatego regularnie prowadzę ocenę rozmów, wykorzystując różne metody, takie jak analiza nagrań, monitoring w czasie rzeczywistym oraz anonimowe ankiety oceniające od klientów. Wiem, że praca nad rozwojem kompetencji mojego zespołu to przede wszystkim konstruktywny feedback, prowadzę go regularnie i widzę ogromny wpływ na doskonalenie i rozwoje umiejętności mich współpracowników. Promuję kulturę jakości w zespole, zachęcając do dążenia do doskonałości w obsłudze klienta. Prywatnie interesuję się motoryzacją, a moją pasją jest marka Audi. Lubię szybkość, profesjonalizm i niezawodność tych rozwiązań, takie zasady też towarzyszą mi w codziennych obwiązkach zawodowych.