Martyna Grzelak –Tauron Obsługa Klienta

Z branżą CC związana od 2008 roku. Prowadziła zespoły sprzedażowe, obsługowe oraz badania jakości, szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta czy wdrożenia nowych kanałów obsługi. Od roku kieruje sekcją wsparcia obsługi w Tauron Obsługa Klienta, która oprócz standardowej obsługi rozwija nowoczesne kanały kontaktu i obszary samoobsługowe. Pierwszy raz w roli jurora PCCA zadebiutowała w 2018 i z mała przerwą od kilku lat poszukuje nowych standardów  oraz nowoczesnych kierunków obsługi. Za co ceni konkurs PCCA? „Konkurs na przestrzeni lat ewoluował, to już nie tylko poszukiwanie standardów profesjonalnej obsługi. To wyznaczanie trendów i kierunków w obsłudze, poszukiwanie nowych rozwiązań i korzystanie z rozwoju samoobsługi. Jestem dumna z tego, że mogę uczestniczyć w tym procesie, poznawać ekspertów z różnych branż, a przede wszystkim pełnych pasji konsultantów”.