Malwina Głowacka - Dyrektor Działu Klienta, DHL Parcel
Dyrektor Działu Customer Experience w DHL Parcel, z ponad 16 letnim doświadczeniem w efektywnym zarządzaniu zespołami. Jej specjalizacja to projektowanie kompleksowej strategii obsługi klienta i pilotowanie procesów, z uwzględnieniem wykorzystania potencjału nowych technologii. W portfolio jej doświadczeń znajdują się m.in. stanowiska managera liniowego, kierownika infolinii, zarządzającego zespołem managerów i konsultantów, czy eksperta rekomendującego kompleksowego rozwiązania strategiczne w zakresie procesu obsługi klienta. Jako liderka w swoim obszarze, aktywnie współpracuje w cross-funkcyjnych zespołach w ramach międzynarodowych i krajowych struktur, dzieląc się wiedzą i czerpiąc inspiracje od innych. Obszar obsługi klienta to dla niej platforma rozwoju digitalizacji, czerpania z potencjału innowacji i rozwijania trendu customer centricity m.in. poprzez wdrażanie nowych kanałów kontaktu z klientem.