Magdalena Jańczuk - Provident Polska SA
Moje motto to: „Sprzedaż to połowa sukcesu, druga połowa to utrzymanie klienta i spowodowanie by chciał wrócić i wciąż korzystać z usług”.
Moje doświadczenie:
- od 25 lat w branży finansowej i doświadczeniem w obszarze obsługi klientów (bezpośredniej i pośredniej).
- Zanim rozpoczęła się moja przygoda z Provident Polska SA swoje doświadczenie zdobywałam w BIG Bank Gdański (obecny Bank Millenium), TU COMPENSA Życie SA, AXA POLSKA SA
- W Provident Polska SA związana od 9 lat i odpowiedzialna za budowanie tych pozytywnych doświadczeń klientów z marką.
Moje TOP 5 w badaniu Gallupa: Indywidualizacja, Odkrywczość, Rozwijanie innych, Analityk, Poważanie.
Lubię:
- podróże, choć sentyment mam do Chorwacji,
- słuchać i rozmawiać, bo to daje mi szersze perspektywy,
- podejmować rękawicę nowych zadań i zarażać nimi innych,
- swój zespół, z którym realizuję mnóstwo ciekawych inicjatyw.