Magdalena Jańczuk - Provident Polska SA

Moje motto to: „Sprzedaż to połowa sukcesu, druga połowa to utrzymanie klienta i spowodowanie by chciał wrócić i wciąż korzystać z usług”.

Moje doświadczenie:

  • od 25 lat w branży finansowej i doświadczeniem w obszarze obsługi klientów (bezpośredniej i pośredniej).
  • Zanim rozpoczęła się moja przygoda z Provident Polska SA swoje doświadczenie zdobywałam w BIG Bank Gdański (obecny Bank Millenium), TU COMPENSA Życie SA, AXA POLSKA SA
  • W Provident Polska SA związana od 9 lat i odpowiedzialna za budowanie tych pozytywnych doświadczeń klientów z marką.

Moje TOP 5 w badaniu Gallupa: Indywidualizacja, Odkrywczość, Rozwijanie innych, Analityk, Poważanie.

Lubię:

  • podróże, choć sentyment mam do Chorwacji,
  • słuchać i rozmawiać, bo to daje mi szersze perspektywy,
  • podejmować rękawicę nowych zadań i zarażać nimi innych,
  • swój zespół, z którym realizuję mnóstwo ciekawych inicjatyw.