Magda Sławęta - niezależny ekspert
Ekspert z obszaru jakości obsługi klienta i Customer Experience
Od ponad 20 lat związana z obsługą klienta w różnych branżach, obszarach i rolach. Pracowała zarówno w bezpośredniej obsłudze klienta, windykacji a także w działach zajmujących się dbaniem o jakość obsługi i procesów. Tworzyła standardy obsługi, skrypty rozmów
z klientami i inne narzędzia wspomagające codzienną pracę specjalistów. Spędziła setki godzin na weryfikowaniu jakości prowadzonych interakcji i na spotkaniach feedback-owych. Przez ostanie 1,5 roku dbała o doświadczenia klientów w kanałach zdalnych w IKEA.
Aktualnie ambitnie realizuje zadania związane projektowaniem pozytywnych doświadczeń w jednej z największych organizacji w branży deweloperskiej – Develii.
Wierzy, że jasna i transparentna komunikacja to fundament każdej relacji, zarówno zawodowej, jak i osobistej. Propaguje komunikacje H2H z wykorzystaniem języka korzyści. Uważa, że kluczem dobrze przeprowadzonej rozmowy, bez względu na jej charakter jest badanie
potrzeb klienta.