Łukasz Czekajewski - Dyrektor Departamentu Budowania Zaangażowania Klientów Przez Kanały Zdalne, mBank
Jestem absolwentem Politechniki Łódzkiej na kierunku Matematyka. Pracuję w mBanku, w Departamencie Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych.
W banku, osobiście odpowiadam za kierowanie zespołu osób odpowiedzialnych za kluczowe aspekty telefonicznego kontaktu z klientem:
- tworzenie komunikacji do wychodzących kampanii telefonicznych
- szkolenie pracowników wszystkich CC współpracujących z bankiem
- dbanie o budowanie pozytywnego sentyment do telefonicznego kontaktu
- rozwijanie umiejętności pracowników CC (także kadry trenerskiej)
- wdrażanie innowacyjnych metod kontaktu z klientem
Z bankiem i contact center związany jestem od 8 lat. Podczas swojej pracy, miałem okazję współpracować z kilkunastoma firmami CC.
Biorę aktywny udział w tworzeniu projektów bankowych wymagających kontaktu z klientem. Jako bank jesteśmy jedną z niewielu instytucji finansowych w Europie która w tak dużym stopniu, kontakt z klientem buduje przy użyciu telefonu.
W swojej dotychczasowej pracy, współpracując z wieloma instytucjami, firmami consultingowymi, biorąc udział w konferencjach, posiadłem szeroką wiedzę na temat rynku usług ContactCenter oraz trendów panujących w branży.