Krzysztof Niewidziajło - niezależny ekspert
Mam ponad 20 lat menedżerskich doświadczeń w zarządzaniu spółkami lub ich wydzielonymi działami. Jako przedstawiciel Zarządu Spółek odpowiadałem za obszary związane z operacyjnym oraz handlowym funkcjonowaniem spółek, przygotowywałem strategie oraz modelowałem procesy biznesowe, w relacjach B2B oraz B2C. Posiadam praktyczną wiedzę dotyczącą wykorzystania technologii w biznesowych obszarach, szczególnie przy pomocy oprogramowania CRM, Contact Center, ITSM wspieranego przez ai, RPA. Uczestniczyłem w wielu projektach ICT mających na celu wdrażanie aplikacji do wspomagania procesów biznesowych w obszarach BOK, windykacji, telemarketingu, helpdesku, w branży e-commerce, medycznej, ubezpieczeniowej, finansowej, transportowej, farmaceutycznej oraz outsourcingu cc. Posiadam ekspercką wiedzę w zakresie możliwości wykorzystania dostępnych na rynku technologii (w tym voice i czat boty bazujące na klasyfikacyjnym lub generatywnym ai) i narzędzi do optymalizacji oraz automatyzacji pracy w celu zapewnienia spójnych procesów we wszystkich dostępnych kanałach kontaktu. Jestem entuzjastą rozwiązań chmurowych. Byłem uczestnikiem wielu paneli dyskusyjnych podczas konferencji branżowych.