Justyna Łyda - KRUK S.A
Zawodowo związana jestem z firmą Kruk S.A i to tutaj rozpoczęłam swoją, trwającą do dzisiaj
przygodę z branżą Contact Center. Od 2016 roku realizuję się na stanowisku Kierownika
Zespołu ds. Zadłużenia zarządzając 9-cio osobowym zespołem Specjalistów, odpowiadając
tym samym za jakość i efektywność telefonicznej obsługi Klienta. Nieodłącznym elementem
mojej pracy jest również nadzór nad realizacją procesów i standardów obsługi Klienta, a także
doskonalenie jakości pracy w komunikacji z Klientami. Biorę aktywny udział w kształtowaniu
standardów jakości rozmów wpływając tym samym w znaczącym stopniu na końcowy efekt
komunikacji z Klientami.
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz
studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Kapitałem Ludzkim.