Justyna Gajewska - Bank Ochrony Środowiska
Z branżą Contact Center związana od prawie 20 lat, podczas swojej pracy przeszła przez wszystkie możliwe szczeble kariery, zbierając cenne doświadczenia od Konsultanta ds. Obsługi klienta po Dyrektora Contact Center. W tracie swojej ścieżki zawodowej opowiadała zarówno za procesy sprzedażowe, wprowadzenie nowych produktów do sprzedaży zdalnej jak i strategię posprzedażowej obsługi klienta. Od 2016 roku objęła funkcję dyrektora w jednym z banków i zarządza bezpośrednio 25 osobowym zespołem. Obecnie skupia się na zapewnieniu najwyższej jakości w wielokanałowej obsłudze klienta każdego segmentu tj. klienta detalicznego, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacyjnego. Odpowiada efektywność procesów posprzedażowych, bierze udział w projektach na rzecz rozwoju, optymalizacji oraz robotyzacji procesów Contact Center. Nadaje kierunek rozwoju obsługi klienta współtworząc standardy obsługi, wyznaczając cele czy wsłuchując się w głos klienta.