Grzegorz Niemczyk - KRUK


Z branżą Contact Center jestem związany od 16 lat. Przez ten czas pracowałem jako Specjalista,
Kierownik Zespołu oraz Trener/Coach. Przesłuchałem i przeczytałem tysiące rozmów i czatów,
co pozwoliło mi na dogłębną analizę i zrozumienie procesów komunikacyjnych. Skupiam się na poprawie jakości rozmów i komunikacji, stosując indywidualne podejście oraz wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii biznesu i analizy zachowań behawioralnych klientów oraz pracowników. Dzięki temu potrafię skutecznie wpływać na biznesowy efekt rozmów, dbając o ich standard od pierwszych słów specjalisty aż do zakończenia. Specjaliści, z którymi współpracowałem, czterokrotnie zdobyli pierwsze miejsce w wewnątrz firmowym konkursie, a jedna z nich otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie PCCA. Moje zaangażowanie i profesjonalizm przyczyniły się do znaczącego wzrostu jakości obsługi klienta oraz satysfakcji pracowników.