Dawid Telepski - Dyrektor ds. contact center, LPP
Od 19 lat związany z branżą Contact Center, w której zdobywał doświadczenie prowadząc projekty m.in. dla takich marek jak Orange, Play, Energa, Ray-Ban czy Wakacje.pl.
Specjalizuje się w automatyzacji i robotyzacji procesów oraz wykorzystywaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Twórca narzędzi do efektywnego zarządzania korespondencją w obszarach Customer Care, oraz ofertowania i zarządzania rezerwacjami w branży HoReCa.
Od 2019 roku związany z LPP, polskim liderem branży odzieżowej, właścicielem marek Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay, gdzie kieruje pracą biura Contact Center
i odpowiada za politykę zarządzania relacjami z klientem, w tym za proces realizacji płatności w kanale e-commerce LPP w ponad 30 krajach Europy.
Nadzoruje implementację rozwiązań automatyzujących obsługę klienta, m.in. wdrażanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji w procesie obsługi konsultacyjnej poprzez chatboty
i mailboty oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji w analizie rozmów prowadzonych
z automatycznym konsultantem. Odpowiada również za poprawę efektywności wskaźników First Contact Resolution przy wykorzystaniu innowacyjnych modeli językowych i robotyzację procesów z obszaru CC.