Anna Zalewska - Kierownik Departamentu Optymalizacji i Innowacyjności procesowej w KRUK S.A.

Z branżą Contact Center związana od 2006 roku gdzie w firmie KRUK S.A. rozpoczęła karierę na stanowisku negocjatora telefonicznego. Do 2023 roku pełniła funkcję Kierownika Działu Obsługi Klienta gdzie odpowiadała za jakość i efektywność windykacji telefonicznej klienta detalicznego, hipotecznego jak również klientów małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie zarządza zespołem ekspertów odpowiedzialnym za optymalizacje i wdrażanie innowacji procesowych. Specjalizuję się we wdrażaniu zaawansowanych systemów robotyzacji, które optymalizują procesy biznesowe i zwiększają efektywność operacyjną. Jej doświadczenie obejmuje tworzenie narzędzi i metod, które pozwalają na analizę i interpretację danych z rozmów, co wspiera rozwój i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Bierze udział w projektach na rzecz rozwoju i optymalizacji pracy Contact Center, współtworzy standardy rozmów, poszukuje nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które przekształcają tradycyjne metody pracy w innowacyjne rozwiązania. Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, gdzie ukończyła studia podyplomowe „Psychologia w biznesie”.