Anna Gładysz - Dyrektor Centrum Zdalnej Obsługi Klienta Grupy PZU

Od 19 lat związana z Grupą PZU. Swoje doświadczenie rozpoczęła od stanowiska konsultanta w CC, lidera i koordynatora ds. operacyjnych, Kierownika Zespołu Planowania Raportowania i Analiz. Przez 4 lata była menadżerem obszaru odpowiedzialnym za procesy obsługi szkód i świadczeń. Od czerwca 2019 roku zarządzała Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, przede wszystkim w ramach procesów obsługi szkód i świadczeń, assistance i assurbanking. Obecnie zarządza centrum kompetencyjnym w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada między innymi za obsługę szkód i świadczeń oraz obszar zdalnych kanałów kontaktu (contact center), zatrudniający ponad 2 000 pracowników oraz 1 500 konsultantów. Wykształcenie pedagogiczne wykorzystuje do budowania wewnętrznej kultury organizacyjnej i strategii motywacyjnych. Czytanie książek to hobby, któremu poświęca czas wolny, a które pozwalana pogłębianie wiedzy i relaksu.