Anna Bałtowska – Koordynator ds. Rozwoju Szkoleń i Komunikacji w Biurze Sprzedaży Zdalnej w PZU

Do pracy w Contact Center PZU przyszłam na chwilę… i zostałam na dłużej J CC poznałam od podstaw, bo od pracy w fotelu konsultanta zespołu organizacji usług Assistance w 2015 r. Przez 3 lata pełniłam tam funkcję Wsparcia Merytorycznego, tj. pomagałam konsultantom rozwiązywać trudne, niestandardowe przypadki klientów oraz weryfikowałam zasadność organizowanych usług assistance. Tę samą funkcję, ale już w zespole Direct w PZU (sprzedaż telefoniczna) pełniłam od 2019 r. Po roku pracy na styku kontroli jakości, prowadzenia szkoleń, coachingów i zarządzania zespołem sprzedawców obrałam ścieżkę trenerską i na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń do moich zadań należało: wdrażanie nowych Sprzedawców do pracy oraz prowadzenie szkoleń z zakresu wiedzy merytorycznej i technik sprzedaży. Od 2022 r., już jako absolwentka studiów podyplomowych kierunku Menedżer ds. Szkoleń i Rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego, zarządzam Zespołem Szkoleń, gdzie poza procesem onboardingu i cyklicznymi operacyjnymi szkoleniami, prowadzę projekty z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, produktowych oraz odpowiadam za komunikację wewnętrzną.

Z wykształcenia – prawnik, z zamiłowania - amatorka teatru, historii, górskich wędrówek i indoor cyclingu.