Ola Żuk - Head of Securitas Operations Center, Securitas Polska & Securitas Services
Od 20 lat aktywnie związana z obsługą klienta i sprzedażą, w szczególności w sektorze bankowo-finansowym ze specjalizacją w dziedzinie contact center. Ekspert w modelowaniu efektywnych procesów obsługowych (Polbank EFG i Raiffeisen Bank) z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zdalnymi kanałami obsługi, wsparciem sprzedaży, sprzedażą, retencją i procesem reklamacyjno-skargowym (Cetelem Bank, Sygma Banque, Oney Polska, Securitas). W połowie 2021 roku podjęła się wyzwania standaryzacji procesów obsługowych w branży Security, obejmując rolę szefowej obsługi klienta oraz data cleansing project manager’a w Securitas Polska i Securitas Services. Obecnie zarządza polskimi strukturami Securitas Operations Center, sercem obsługi i wsparcia zdalnego Securitas. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej (Uniwersytet Warszawski) oraz studiów menedżerskich dla wyższej kadry zarządzającej (Szkoła Główna Handlowa). Pasjonatka klientocentryzmu oraz badań nad komunikowaniem masowym i środkami perswazji medialnej.