Aleksandra Jackiewicz - Bank Millennium

Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz pierwszego w Polsce projektu edukacyjnego dla menedżerów CC Studium Menadżera Contact Center. Pracuje w Banku Millennium od 16-stu lat. W czasie dotychczasowej kariery zdobyła doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży wychodzącej, realizując wyznaczone cele sprzedażowe. Prowadziła projekt wymiany doświadczeń sprzedażowych, warsztaty sprzedażowe, coachingi, zbudowała ścieżkę rozwoju pracownika. W 2010 roku do jej obowiązków należała  m.in. rekrutacja pracowników do Contact Center oraz wprowadzanie nowo zatrudnionych pracowników do pracy. Odpowiadała również za przygotowanie materiałów wspierających konsultantów w obsłudze Klienta. W 2011 roku zostało jej powierzone zadanie zarządzania zespołem monitoringu. Realizowała projekty związane z kontrolą jakości obsługi Klienta w Contact Center. Testowała i wdrażała nowe karty monitoringu, współtworzyła standardy obsługi Klienta. Realizując projekty wpierające pracę kierowników zespołu. W 2017 roku prowadziła i uczestniczyła w projektach związanych ściśle z jakością obsługi Klienta w kanałach zdalnych. Kierowała zespołem ekspertów, który tworzył materiały pomocnicze dla pracowników, testował nowe modele obsługi Klienta, pracował warsztatowo z Konsultantem. Od 2018 roku Kieruje zespołem monitoringu zew. Współpracuje z ekspertami jakościowymi w zakresie opracowania i wdrożenia działań mających na celu rozwój i utrzymanie wysokiej jakości obsługi Klienta w kanałach zdalnych. Odpowiada i prowadzi projekt ukrytego klienta w Contact Center.