Agnieszka Wrońska - Dyrektor Pionu Transformacji Usług, Dyrektor Centrum Obsługi i Operacji w Obszarze Operacji PKO Banku Polskiego
Doświadczony lider instytucji finansowej skoncentrowany na podnoszeniu skuteczności procesów i efektywności kosztowej organizacji w obszarze obsługi i operacji. Manager zorientowany na współpracę i wyniki osiągane przez zespół. Innowator z potwierdzoną umiejętnością tworzenia i rozwijania strategii działania oraz osiągania zakładanych rezultatów z użyciem automatyzacji i robotyzacji procesów. Odpowiedzialna zarówno za poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej jak i za sprzedaż produktów consumer finance i ubezpieczeń. Zarządza rozproszonymi, wielozadaniowymi zespołami w strukturze 3k+. Współtworzy strategię banku i prowadzi inicjatywy strategiczne. Promuje w organizacji zarządzanie jakością i jakość zarządzania, przykłada dużą uwagę do budowania nowoczesnej kultury organizacyjnej. Pracuje z pasją i energią kierując się przekonaniem, że “Management is doing things right; leadership is doing the right things.”