Adam Szewczak - iSpot Poland / HILLWAY Training & Consulting
Pomaga przedsiębiorcom i zarządzającym wyprzedzać konkurencję, szybciej i lepiej rozwiązywać problemy w firmie oraz wdrażać przełomowe usprawnienia. Z wykształcenia Manager, Psycholog Biznesu i Coach.
Trener ds. sprzedaży, obsługi Klienta, Call/Contact Center, kreatywności, trener dynamiki zespołowej, efektywności, postawy managerskiej, zarządzania sobą w czasie i podejmowania ad hoc’owych decyzji.
Od wielu lat odpowiedzialny jest za przygotowanie konsultantów / weryfikatorów / specjalistów oraz Kierowników (kilkaset stanowisk) do pracy na stanowiskach realizujących projekty sprzedażowe i obsługowe – zarówno ruch przychodzący, jak i wychodzący.
Praca w outsourcingu umożliwiła mu zdobyć ogromne doświadczenie w sprzedaży, umiejętnym zarządzaniu projektem i zasobami ludzkimi oraz szkoleniach dla firm z szerokiego wachlarzu branż. Od kilku lat współpracuje z firmą szkoleniową i realizuje z sukcesami projekty rozwojowe.
Odpowiadał za weryfikację poprawności wykonywanej pracy przez Konsultantów / Weryfikatorów i Kierowników oraz podejmowanie działań naprawczo - korygujących w postaci szkoleń, treningów, warsztatów, monitoringów oraz coachingów.