Adam Pluciński - CEO, Dyrektor Zarządzający, Circinus Traning Center.
Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Poznańskiego Collegium DaVinci, edukuje przyszłych managerów call i contact center oraz coachów i doradców zawodowych dzieląc się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem. W 2019 roku uznany za jednego z 25 najbardziej wpływowych i najważniejszych osób w branży contact center, jako dostawca usług szkoleniowo-rozwojowych dla branży. Ceniony juror konkursów branżowych: od 11 lat współpracujący z SMB jako członek Jury Konkursu Telemarketer Roku, od 2017 roku jako jego Przewodniczący, mając tym samym możliwość, wraz ze starannie wyselekcjonowanym gremium, wytyczania trendów i najlepszych praktyk dla polskiego rynku contact center w kanałach tradycyjnych (inbound/ outbound) i nowoczesnych (chat/ videorozmowy). Prelegent i gość wydarzeń branżowych związanych z Customer Care. 100% praktyk, umiejętności zdobywał zarówno w call centrach inhouse jak i outsoursingowych, przechodząc całą ścieżkę kariery: od konsultanta telefonicznego, przez trenera wewnętrznego, koordynatora, kierownika do managera zarządzającego dla jednych z największych firm polskich i zagranicznych na rynku. Przedsiębiorca, od 11 lat prowadzi i zarządza stale rozwijającą się firmę szkoleniowo- doradczą Circinus Training Center Bieżąco poszerza portfolio wykorzystywanych narzędzi w prowadzonych projektach, jest m.in. Certyfikowanym Trenerem FRIS, otrzymał tytuł Mistrza NLP, a w tym roku uzyskał Międzynarodową Certyfikację dla Praktyków PRISM.