Aleksandra Świerkot - eSky

Od 20 lat jestem zawodowo związana z obsługą klienta i contact center. Doświadczenie na takich stanowiskach jak doradca finansowy, sprzedawca usług telekomunikacyjnych, agent turystyczny, kontroler jakości obsługi klienta pozwoliły mi znaleźć wymarzoną pracę, która stała się moją pasją. Od 2010 rozwijam swoje umiejętności trenerskie i coachingowe w firmie eSky, a od 2023 roku jestem ekspertem do spraw szkoleń.
W 2014 roku zostałam certyfikowanym coachem, a zdobytą wiedzę skutecznie wykorzystuję zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Moją misją jest inspirowanie ludzi do rozwoju osobistego w każdym aspekcie ich życia oraz motywowanie ich do podejmowania działań i wykorzystywania wiedzy i umiejętności zdobytych na szkoleniach w podnoszeniu jakości obsługi klienta.

 

Pasjonuje mnie psychologia, medycyna naturalna oraz fotografia.


Misja konkursu jest mi bardzo bliska, dlatego cieszę się, że w tej edycji mogę dołączyć do pozostałych ekspertów w dziedzinie obsługi klienta i zasiąść w jury. Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia.