Patrycja Mikutaniec – Dyrektor Departamentu Sprzedaży Indywidualnej Lux Med. Sp. Z o.o.
Z branżą Call Center związana jestem ponad 18 lat. Swoją pełnoletnią już przygodę zaczynałam „na słuchawkach” w Citi Bank Handlowy, gdzie potem była trenerem Call Center, ucząc sprzedaży przez telefon. W 2008 roku dołączyłam do Zespołu Projektowego tworzącego struktury Call Center obsługowego i sprzedażowego, budującego się wtedy Alior Banku. Podczas prac udało nam się stworzyć Zespoły Obsługowe, wsparciowe, Helpdesk i Zespół Weryfikacji Kredytowej. Wraz z systemami, procesami, procedurami, rekrutacją i szkoleniami. Po uruchomieniu Banku przyszedł czas na nowe wyzwania i od 2010 roku dołączyłam do Lux Med., aby zbudować w firmie struktury sprzedaż do Klienta Indywidualnego przez kanały zdalne – a więc CC i Internet. Firma z misją okazała się być na tyle pasjonująca i dająca cały czas nowe wyzwania i projekty, że pracuję w niej ponad 12 lat. Obecnie zarządzam kilkoma Zespołami sprzedażowymi, utrzymaniowymi i wsparciowymi gdzie realizuje sprzedaż produktów do Klienta indywidualnego i MSP. Dodatkowo współpracuję z CC zewnętrznymi,a także prowadze sprzedaż przez naszych Partnerów. Naszą misją jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynienie świata lepszym. A więc robię to każdego dnia.