Ewa Czarnecka - CEO / Prezes Zarządu Voice Contact Center Sp.zo.o., Grupa OEX
Ewa Czarnecka posiada wieloletnie doświadczenie w branży contact center. Od 2015 roku związana ze spółką Voice Contact Center. W zarządzie spółki zasiada od 2017 roku, od października 2019 w roli prezesa zarządu. Wcześniej odpowiadała za działania operacyjne i współpracę z klientami w roli dyrektora operacyjnego. Przez wiele lat była związana z Call Center Poland, gdzie przeszła wszystkie szczeble kariery - od stanowiska konsultanta telefonicznego, przez prowadzenie projektów jako account manager, stanowisko dyrektora działu dedykowanego dla branży finansowej, po dyrektora obsługi klienta i sprzedaży, a także prokurenta. Współpracowała także m.in. ze spółką ArchiDoc działającą w obszarze BPO. Uczestnik i prelegent konferencji, kongresów oraz targów. Autor licznych komentarzy eksperckich. W jury konkursu Złota Słuchawka zasiada po raz drugi. Ewa Czarnecka jest absolwentką prawa w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Łazarskiego w Warszawie. W czasie wolnym pasjonują ją podróże i poznawanie nowych kultur. Interesuje się designem użytkowym, sztuką nowoczesną, muzyką elektroniczną, jogą, modą i kulturą.