- Menadżer, konsultant, coach
- Doświadczenie menadżerskie i branżowe budował jako m.in.: szef telefonicznego kanału sprzedaży w Microsoft Polska; szef regionalnego oddziału Arvato services; dyrektor zarządzający Contact Center TPI; członek zarządu i dyrektor operacyjny Call Center Poland; Doradca zarządu kilku spółek branży CC.
- Wdraża i promuje model zarządzania zewnętrznego.
- Zarządza zespołami rozproszonych CC (telepraca).
- Ma duże kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami CC, prowadzeniu projektów inwestycyjnych (technologicznych) i budowaniu strategii rozwoju organizacji CC.
- Specjalizuje się w: podnoszenie efektywności i jakości zespołów, zarządzaniu zespołami rozproszonymi, pomiarach i budowaniu strategii raportowania biznesowego i operacyjnego, standaryzacji procesów w call center, uruchamianiu nowych jednostek CC
- Niezależny konsultant branży, m.in. prowadził projekty dla: Arvato services, CCP, D+S Europe, Efektum, Exatel, Lafarge Cement, Netia, Neuca, Oponeo.pl, Orlen Gaz, PTC, PZU, Wolters Kluwer
- W 2015 i 2016 r. Przewodniczący Jury ogólnopolskiego konkursu „Telemarketer roku” (SMB)
|