Katarzyna Jerulank - Provident Polska


Budowanie Doświadczenia Klienta w Procesach Windykacyjnych. Provident Polska S.A.
„Nie spełniajmy oczekiwań klientów – dajmy im to, czego nawet nie wiedzą, że potrzebują”- Adam
Ringer.


Absolwentka wydziału Finansów i Rachunkowości na Akademii Finansów i Biznesu Vistula.
Ma 8 lat doświadczenia w Pionie Finansowym: wielomilionowe przelewy firmowe, wyciągi bankowe,
raporty i inne aktywności związane z mnóstwem cyferek. Doświadczenie w windykacji zdobywa od 9
lat.


Doświadczony praktyk CX, z pasją wdrażający rozwiązania, które usprawniają obsługę klientów oraz
eliminują marnotrawstwa. Skupia się na tworzeniu procesów dostarczających realną wartość
zarówno dla klientów, jak i organizacji, jednocześnie optymalizując kluczowe punkty styku i
zwiększając efektywność windykacyjną. Jej „CX MISJĄ” jest budowanie najlepszego doświadczenia
klientów w kontakcie z windykacją, a co za tym idzie z marką. Monitoruje jakość obsługi klienta
we wszystkich kanałach kontaktu i analizuje ich opinie. Z drugiej strony bada poprawność
procesów jako tajemniczy klient.


Prywatnie jest mamą 2 uroczych dziewczynek. Spełnia się w projektach DIY (Do It Yourself) bez
względu na ich kategorię i wciąż stawia sobie nowe wyzwania.