Marek Hamryszczak – Pekao Direct
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży contact center.
Ponad 5-letnie doświadczenie jako wewnętrzny trener w prowadzeniu szkoleń produktowych, doskonalących jakość w obszarze obsługi klienta i helpdesku oraz podnoszących wyniki sprzedażowe. Wielokrotnie współtworzył sesje AC/DC w procesach rekrutacyjnych na stanowiska szczebla eksperckiego i managerskiego.
Obecnie lider zespołu helpdesku bankowości elektronicznej, a wcześniej ponad 20-osobowego zespołu doradców, z którym wspólnie rozwinął sprzedaż zdalną produktów kredytowych dla firm.
W 2018 i 2019 roku brał czynny udział w roli mentora dla konsultantów w wewnątrzfirmowych przygotowaniach do konkursu „Telemarketer Roku”. W obydwu edycjach zakończonych zdobyciem statuetki laureata konkursu w kategorii Helpdesk.
W Jury PCCA zasiada po raz 4-ty.