Łukasz Pawłyszyn - Allegro.pl

 

  • Ekspert Customer Experience i E-commerce |Allegro - odpowiedzialność za szkolenia, warsztaty, rozwój kompetencji, doskonalenie jakości CX, tworzenie standardów i contentu video, webinaria oraz artykułów na temat sprzedaży w internecie 
  • Trener, Konsultant, Mentor i Coach biznesowy– szkolenia, doradztwo, konsulting dotyczący obszarów CX, zarządzania, project managementu, sprzedaży, efektywności, zrealizowane w projektach prowadzonych dla kilkudziesięciu firm z sektora bankowego, finansowego, branży inżyniersko-budowlanej, gamingowej, e-commerce, automotive itp.
  • Manager -ponad 6-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich, zespoły od 5 do 50 osób
  • Wykładowca akademicki- Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet Warszawski
  • Uczestnik ponad 70 certyfikowanych szkoleń- uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended Disc, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48, Prosty język ®
  • Head of Jury - Polish Contact Center Awards | Telemarketer Roku