Ekspert Customer Experience i E-commerce |Allegro - odpowiedzialność za szkolenia, warsztaty, rozwój kompetencji, doskonalenie jakości CX, tworzenie standardów i contentu video, webinaria oraz artykułów na temat sprzedaży w internecie
Trener, Konsultant, Mentor i Coach biznesowy– szkolenia, doradztwo, konsulting dotyczący obszarów CX, zarządzania, project managementu, sprzedaży, efektywności, zrealizowane w projektach prowadzonych dla kilkudziesięciu firm z sektora bankowego, finansowego, branży inżyniersko-budowlanej, gamingowej, e-commerce, automotive itp.
Manager -ponad 6-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich, zespoły od 5 do 50 osób
Wykładowca akademicki- Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet Warszawski
Uczestnik ponad 70 certyfikowanych szkoleń- uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended Disc, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48, Prosty język ®
Head of Jury - Polish Contact Center Awards | Telemarketer Roku
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji i powtarzaniu wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas przeglądania witryny. Z tych plików cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.