
O konkursie
Ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
- identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center
- promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy
- a także wyboru najlepszych w branży - zarówno firm, jak i osób
Polish Contact Center Awards jest konkursem powstałym z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).
Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Kategorie:
NOMINOWANI DO FINAŁU
SilverLine, PKO BP
Interaktywne podpowiedzi na e-fakturze, Orange Polska
Customer Service 360°, CCIG
NAJLEPSZE DOSKONALENIE ORGANIZACJI
Mental Health Team, Foundever
Dobry ruch!, mBank
Projekt Strefa Pracownika i System przekazywania potencjału sprzedażowego do Departamentu Sprzedaży Cyfrowej, Alior Bank
NAJLEPSZA TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA
OdzyskAI kontrolę nad podatkami!, Miasto Poznań
RPA w Contact Center, KRUK
VoiceBot - Alex, INEA
NAJLEPSZE ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I ZMIANĄ
Argos & Elpis, mBank
NAJLEPSZA WSPÓŁPRACA PARTNERSKA
Partnerstwo dla sukcesu, Contact Center
Canal + (Infolinia, Upsell, Reklamacje), Lockus
Promocja platformy Partner Portal, Elavon
NAJLEPSZA STRATEGIA OBSŁUGI KLIENTA
Remote Biznes HUB - kompleksowe centrum zdalnej obsługi małych przedsiębiorstw, Bank Millennium
NAJLEPSZY PRACCODAWCA
Alior Bank
INEA
Serdecznie gratulujemy wszystkim finalistkom i finalistom!